Emine Kaya

Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen ha­yata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş.
Reklam
Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha do­lu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ür­kütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Ben garip bir kadınım... Benim­le ahbaplık etmek isterseniz birçok şeylere tahammüle mecbur kalacaksınız...
Bir insanın diğer bir insanı, hemen hemen hiçbir şey yapmadan, bu kadar mesut etmesi nasıl mümkün oluyordu?
Dünyada bana hiçbir şey, tabiattan melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.