“Yanımda yürümeye başladı. Ellerini ceplerine sokmuştu ve benim tarafıma bakmıyordu. “Rahat ol, Charlie. Bizim ihtiyar biraz gergin. Bu konvansiyon onun için çok önemli. Burada itibarı mevzubahis.”
Okuyun okuyun biraz daha okuyun da rezillikleri sizinle perçinlensin ve böylelerine para kazandırın. ! Kim ne yazarsa yazsın her zaman saygı duymuşumdur. Ama bu konu da asla ve kata tahammülüm yok olmayacak.! Bir de bunu yazan bir kadın.! Aşağılık ruhunuzu yansıtmadığınız bir çocuklar kalmıştı.! Tam oldu.! Tüm çocuklar melektir pis yazılarınıza alet etmeyin.! Haddinizi bilin.!
“Partiye kalamadım. Oradan gizlice çıktım ve az önce yaşadıklarımı düşünmeye başladım. Bunların ikisi de sahtekardı... Dâhi oldukları havasını veriyorlardı sadece.”