Az önce bir abiden hayata dair şöyle manidar bir söz işittim.
İnsanları kader karşılaştırır.
Kararları yakınlaştırır.
Davranışları uzaklaştırır
-Evet ister iyi ister kötü karşınıza çıkan her insan kaderinizin bir parçasıdır.
-İnsanlar iş yada aile ortamında aynı aynı kafaya yapıya sahip aynı hedefe doğru kürek çeken, birbirine benzeyen sükut bulan iyi anlaştığını varsaydığı ruhlarla iyi bir hayat yaşamak ister ve buna göre beraber yaşayacak yada iş kuracak insanları hayatına dahil eder.aksini muhatab bile almaz.
-son olarak insanlar her ne kadar bir şeye sahip olmak istese ve çabalasa dahi niyeti sahih değilse, samimi olmayan davranışları kendisini ele verir.neticede yakınlaşmak denilen şey yerini uzaklaşmaya bırakır.