“Birine en çok iki kez git. Sonra bir kez gelmesini bekle, gelmiyorsa bir daha da gitme.”demiş eskiler
"Biz yine Allah'ın hakkı üçtür deyip üç kere gittik." zorla güzellik olmuyormuş dediler " insan gitmek istediği yere kanat takıp uçarda, gitmek istemediği yere taş kesilir yerinden kıpırdamaz, bizimki de o hesap.Kanadınızı keser hadi uç derler size.Neticede uçamaz, hatalı yine siz olursunuz
bir zaman sonra iyileşip bir daha geri dönmemek için kanat çırptığınızda;
Sorarlar bu nedir diye? O zman Allâh’ın kaderinden, yine Allâh’ın kaderine kaçıyoruz dersiniz.