Emrah Dal

Emrah Dal
@Emrah_Dal
Bir ölünün günlüğü
"Ne zor şeymiş, bugün mutlu anların bir gün acı hatıra olup anılması."✿
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey bana yabancı,her şey,bana ait bir insan yok,bu yarayı kapatacak bir yer yok. Burada ne yapıyorum,bu hareketler,bu gülüşler ne anlama geliyor? Buralı değilim - başka bir yerden de değilim. Yüreğimin hiçbir destek bulamadığı bu yerde,dünya bilinmeyen bir görüntüden başka bir şey değil. "Albert Camus,Defterler "
Artık korkmadan değer vermek istiyorum Beni bırakır mı diye düşünmeden, yolun sonunda gene yalnız kalırım diye korkmadan güvenmek istiyorum.Arkadaşlarım olmasına rağmen çok yalnızım Değer vermekten korkuyorum Gene beni bırakırlar diye Her gün saatlerce konuştuğum kişi için bi paçavra olmaktan korkuyorum En kötüsü de bu korkumu kimseye söyliyemiyorum Herkes dışımı bilip de yargiliyor Ya içim? İşte onu kimse merak etmiyor İşleri güçleri bizi mutlu etsin, bizim istediğimiz gibi davransın. Ama olmuyo! Kimse için olmadığım biri gibi davranamam. İyiyim diyorum inanıyolar Bi anlık sinirle söylediğim şeyler için soğuk davranıyolar Bi kere içimi görseler, duysalar belki anlarlar beni. Sorun da bu ya kimse göremiyo Bi kere iyi misin diye sordukların da mutlu oluyorum. Ama gene de bişey söyliyemiyorum İyiyim diyorum, inandıklarında ise anlıyorum sadece öylesine sorduklanni Tek beni anlayan, her şeyimi söylediğim biri vardı onu da kaybettim Hemde benim yüzümden Belkide bunun acısını çekiyorum dur
•Senden niye vazgeçtim. °Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim. Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını,kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini açıkça söylemediğini anladığım zaman vazgeçtim.Bana yalan söylediğini anladığım zaman vazgeçtim.Gözlerime baktığında kalbinle bakmadığını ve bana hala söylemediğin şeyler olduğunu hissettiğimde vazgeçtim.Her sabah benimle uyanmak istemediğini, geleceğimizin hiçbir yere gitmediğini anladığım zaman vazgeçtim.Düşüncelerime ve değerlerime değer vermediğin için vazgeçtim.Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğinde vazgeçtim.Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için vazgeçtim.Tablolarımda artık kendimi mutlu çizemediğim ve tek neden “sen” olduğun için vazgeçtim.Bencil olduğun için vazgeçtim.Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, çünkü sevgim yüceydi.Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım.
"Bazen kalabalıklar içinde yalnız kalıyorum, tanımadığım bir sevgili tarafından terk ediliyorum, rüzgârlı bir gecede ay Işığına karşı oturuyorum, yağmurlu bir havada ıssız bir sokakta yürüyorum, çocukluğumun parklarında geziyorum, kendime dönüyorum, kaybettiğim beni buluyorum."✿
İnsan ve Duygular