E.A.

E.A.
@EmreAlan61
Yedik, içtik, güldük, ağladık, seviştik, doyduk belki ama okuyup doyamamak kadar keyif vermedi hiç biri.
—Ne sanıyorsun Goku, sonsuza dek mutlu mu yaşayacaktık? Kopuşlar çağındayız. Bizler parçalanarak var oluyoruz. Ayrılık silsilesi tüm hayatımız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk bir duygu pazarlığı Goku.Sevgi, himaye, şefkat alışverişi. Vücut sıvıları ve heyecan transferi. Evlilikse bildiğin düz ekonomi. Bir sistem kurmalısın. Romantizm kumarı, sonsuza dek süremez. Kurtulmamız gerek bu uğursuzluktan.
Sonradan farkettim ki, çocukluk asıl, insana ileri yaşlarda lazım.
Yanlış mı anlamıştım aşkı, sevdayı? Duygularla hareket etmek bir hata mıydı? Ümitlerin sönmesi kaçınılmaz mı? Evlilik yalnızlığı gidermez arttırır mı?..
Birbirine uyumsuz parçalardan oluşan lego setiydi hayat.