E.A.

E.A.
@EmreAlan61
Yedik, içtik, güldük, ağladık, seviştik, doyduk belki ama okuyup doyamamak kadar keyif vermedi hiç biri.
“Mutluluk paylaşmaktır.” ilkesini biraz rayından çıkartarak, “Paylaşılmayan şey mutluluk değildir.” noktasına doğru evriliyoruz.
Sosyal Medya
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Peki evde beni bekleyen biri var mıydı? Olsa hatırlardım. Çünkü insan yalnız olduğunu unutamıyordu. Denemiştim...
Herkes gibi davranan, kendisi gibi davranmayana ‘mecburen’ kızar.
Yaşamda fark yaratan insanlar; herkesin gördüğünü görüp, kimsenin düşünmediği gibi düşünebilen kimselerdir.
Biz bu dünyaya sadece “iyi hissetmek” için gelmedik; aksine, ne olursa olsun “iyice hissetmek” için geldik.