Emre

Emre
@Emre_es
‘Hadi’ bu kez ayrılık için değil, yanını yanıma vermen için, ‘HADİ’ EN ‘DOĞU’ YANINLA SEV BENİ
Elektronik Teknisyeni
Kastamonu
5 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Başka bir ihtimal Olsaydı Keşke...
Reklam
Günü gelir ölürüm, sorun değil. Gün olur mutlu da olurum, bir gün üzgün, ertesi gün mutsuz. Her gün, Bugün olmayacağına göre, Bugün, Hep içelim, Ve hep diyelim, En kötü günümüz böyle olsun. Hergün, Birinin doğum, Diğerinin ölüm, Birinin evlilik, Diğerinin ayrılık günüyse, Dinle. Anneler gününde, babasını öldürür biri, Sevgililer gününde, Annesini öldürür ve adı söylenir, çok mutsuzdum. Gidiyorsun, Hadi kutlayalım o zaman, Bugün, Bir yalnızlığın doğum günü. Söndür ışıkları. Sarhoş olur, kalkamayız, Bir gün gelir, gelir biri, hadi gidelim der, gideriz, kimbilir. Bir kağıdı kalemle tanıştırırız sonra bir gece, Günlük diye adını yazar bırakırız. Bugünlükbukadarişte. Bugün, Olmadı hadi gidelim diyen biri, Yenile bebeğim kadehimi ve kaderimi, hadi yenile, lim..
Siz de fark ettiniz mi ? İnsan kimin uğruna savaşıyorsa bir tek ona yeniliyor, kimi kazanmaya çalışıyorsa en çok onu kaybediyor...Niha-yetinde herşey olacağına varıyor. Bu yüzden bazen akışına bırakmak gerekiyor...

Emre

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.·
Beğendi
·
2022 3. kitabı
Ezgin Kılıç
8.3/10 · 969 okunma