Emre

Emre
@Emre_es
‘Hadi’ bu kez ayrılık için değil, yanını yanıma vermen için, ‘HADİ’ EN ‘DOĞU’ YANINLA SEV BENİ
Elektronik Teknisyeni
Kastamonu
5 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı

Emre

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
3 saatte okudu
·
2022 5. kitabı
Ezgin Kılıç
8.7/10 · 151 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gün affedeceksiniz ama kıyamadığınızdan değil, artık zerre kadar önemi kalmadığından...
Tenin bir coğrafyaysa eğer, kirpiklerin benim anavatanım olmalı

Emre

, bir kitap okudu
8/10
·152 syf.·
Beğendi
·
3 saatte okudu
·
2022 4. kitabı
Ezgin Kılıç
7.9/10 · 504 okunma
Az önce seni özlediğimi fark ettim… Biliyorum bunu sana defalarca söylemişliğim var ama bu defa çok daha başka özlemekteyim… Fotoğrafını izledim biraz, orada gülümsüyorsun, gözlerin ışıl ışıl.. Sanki canlanıp sarılacak gibisin boynuma. ‘Ben hiç gider miyim deli?’ der gibi bakıyorsun. Ve inan bana öyle özledim ki, “akla zarar…” Senden başka hiç kimse ruhuma iyi gelmiyor. Cümlelerimizin yüklemsiz kalması çaresizliğimizden değil mi? Dünyanın neresinde olursan ol, senin içinde yaşadığımı bil. Senin için de yaşadığımı bil…