Emre

Emre
@Emre_es
‘Hadi’ bu kez ayrılık için değil, yanını yanıma vermen için, ‘HADİ’ EN ‘DOĞU’ YANINLA SEV BENİ
Elektronik Teknisyeni
Kastamonu
5 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı

Emre

, bir kitap okudu
8/10
·152 syf.·
Beğendi
·
3 saatte okudu
·
2022 4. kitabı
Ezgin Kılıç
7.9/10 · 504 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Az önce seni özlediğimi fark ettim… Biliyorum bunu sana defalarca söylemişliğim var ama bu defa çok daha başka özlemekteyim… Fotoğrafını izledim biraz, orada gülümsüyorsun, gözlerin ışıl ışıl.. Sanki canlanıp sarılacak gibisin boynuma. ‘Ben hiç gider miyim deli?’ der gibi bakıyorsun. Ve inan bana öyle özledim ki, “akla zarar…” Senden başka hiç kimse ruhuma iyi gelmiyor. Cümlelerimizin yüklemsiz kalması çaresizliğimizden değil mi? Dünyanın neresinde olursan ol, senin içinde yaşadığımı bil. Senin için de yaşadığımı bil…
Seni düşünmek istemiyorum artık. Sürekli aklımda olmamalısın bu şekilde. Canımı yakan, acıtan; hayat vermek yerine canımı alan sen olmamalısın. Sensizlikten değil, sana bir şey olur diye korkmalıyım ben; senin için endişelenmek yerine senin için bir şeyler yapabilmeliyim. Elimi kolumu böyle bağlamamalısın!
Sayfa 15·Kitabı okudu
Ölmek istesen de ölünmüyor. Yaşanmıyor da... Sürün düşünebildiğin kadar. Anladım ki, insanın şansı yoksa ölemiyor bile.