EmRe AsLaN

EmRe AsLaN
@Emreaslan23
Annem sürekIi ‘hiçbir şey yemiyorsun, Kurudun kaIdın’ deyip duruyor; Ben ne kazıkIar yiyorum kimse biImiyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler birimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
Aklımdaki kişi yanımda olmayınca; yanımdaki hiç kimse umurumda olmuyor.