EmRe AsLaN

EmRe AsLaN
@Emreaslan23
An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler birimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aklımdaki kişi yanımda olmayınca; yanımdaki hiç kimse umurumda olmuyor.
Aynada gördüğüm yüzün, dudağı gam gözleri hüzün. Ben geceye hapsolmuşum, adı var kendi yok gündüzün.
2 hayat çeşiti vardır. 1.sevdiginin yanında olmak . 2.tek başına hayatı yaşamak.