“Kendimi bildim bileli başım yıldızlara dönüktür. Ancak beni en çok şaşırtan şey, onlarla değil de seninle karşılaşmaktı... “
Bu akşam yine yıldızları kıskandırıyorsun. Bilirsin ben senin yüreğini severim. Ama her gördüğümde çektiğim tüm çile bu yüreğe de bu güzelliğe de değer diyorum… Hiç kavuşamasak da yıldızları kıskandıran bi güzelliğin kalbinin biryerlerindeyim… Zaten yıldızlara uzanmak da imkansız değil midir sana kavuşmak gibi ?