Sende daim olamayan başkasında da olamaz diye bi kaide yok hayatta, zaten bir çoklar sende kalmamış olabilir, hatta ben de bu birçokların içinde kaybolmuş olabilirim, ama hiçbirisi hatta hiçbirimiz bir sen değiliz… Sen içinde kendinin daima var olacağını düşünmedin hiç. O yüzden şair’in de dediği gibi mazursun… Ama senin daima kalacağın bi kalp var unutma… Birşeye mi üzüldün, canın mı yandı bilmiyorum ama sen hep benim kalbimde olduğun gibi ben hep senin yanındayım.