Sol yanımda hiç geçmeyen ağrım sensin. Hiç vazgeçmeyecek misin ? Diye sorardın ya bana hep. Sanırım istesem de, çırpınsam da, kendimi sürekli meşgul edip dursamda unutamayacağım seni. Bi an bile çıkmıyosun aklımdan ne yaparsam yapayım. O ağrı hiç geçmeyecek. Bi gün yine bi şekilde karşılaştığımız o güne dek sürüp gidecek belkide. Belki de bu avuntuyla göçüp gideceğim bu dünyadan. Yine nefes alıp vermelerim zorlaştı şu iki gündür biliyor musun nedendir bilmiyorum. Kendimi sıktıkça çenemde hissettiğim ağrıyı fazlaca hissediyorum bu aralar. Sana yazmaları bile bırakamadım sen okumasanda. Bu profil hep sana ait olarak kalacak. Bi gün hiç sevilmedim dersen gir bu profile baştan sona oku olur mu ? Başından sonuna seninle veya sensiz seni seven bi adamın duygularını döktüğü dijital bi günlük burası. Aynı şehirdeyken burada olmanla avunurdum hep söylemiştim sana da. Artık belki de aynı gökyüzüne bakıyoruzlarla avunuyorum. Özler misin, bi gün yanında olmamı ister misin bilmiyorum ama. Seninle uyuduğum ilk ve tek gece söylediğim gibi. Sağ yumruğunu sıktığında hep orada olacağım (öğrettiğim gibi sıkmayı unutma olur mu)...