Çok sevmemeli kimseyi...
Böyle Sevdaların zamanı değil çünkü..
Hele ki Sevip de Sevdası uğruna ölebilen o eski zamanlardan hiç değil..
Ne bir selamı kaldırır oldu, ne de doğru bir kelam Sayar oldu bu devrin insanları..
Bir merhaba ya sığdırır olduk Duygulardan yoksun insanlığımızı..
Bir mesaja gelen naber lere sevinir olduk çaresiz..!
Mektuplarımız vardı mesela, elle yazılan
En sevdiğimiz kitabın sayfa aralarında..!
Gidenin ardından yas tutulmuyor, ayrılık acısı birkaç hafta dahi sürmüyor..
Ne şarkılarda aranır oldu gidenler, ne de şiirleri konu oldu kaybedilenler..
Sevmeyi bilenlerin değer görmediği, sahte Sevdaların omuzlarda taşındı Zavallı bir devir..
Giderlerin acısını gelenlere kapatan bir devir..