"If God exists why he never try"
Nastenka Ve Lottelere tutunmaya çalışıp sağa sola çarpıyorum.
Yalan yok çok okumuyorum okuduklarımı buraya ekleyeceğim
Başlat bayılırım
Her yaştan okur okuyabilir. Benim içimde kış uykusunda olan kitap aşkını uyandıran kitaptır. Filmi de baya iyi ama kitap daha güzel. Okurkan aklınızda oluşan aksiyon sahneleri nefes kesici.