Bizim hariciye nazarımızın söylediği; Ben imanım kadar eminim balkanlardan..." Sözü çok vahimdir. İstihbarat var, saldıracaklar, ittifak halindeler deniliyor ama itibar etmemeleri bir yana orduda terhisler bile oluyor. Ama şurası bir gerçek ki, İtalya'nın trablusgarp'a saldırısında kabine ne kadar gaflet içinde ise, aynı durum balkanlarda da tekrarlanmıştır