Emre

Samimi değiliz diye başlamak isterim... Bizim öfkemiz sosyal medyada reels kaldırırken yada haberlere bakarken, araya kenara bir tane haber görürsek anlık bir "Allah belalarını versin" deyip sayıp söyleniyoruz sonra, kaydırmaya devam ediyoruz. Yani bazı insanlar için gazzedeki acının tarifi bazen 30 saniyeden kısa sürüyor, gördü, izledi, beddua etti.. Ve geçti... Komik bir video gördü onu izlerken tebessümüne devam etti. Durum bu derece vahim.. Futboll top oyunu kadar değer görmedi mazlum insanlar.. Bu şekilde bir taasup sahibi olduk.. Konu sadece futbollda değil benzeri oyunlar, bizimle Hakkin arasında perde olan hertürlü iş "Put" olma adayıdır.. Çünkü hakkı düşünmeni, konuşmanı, yaymanı engelliyorlar. Goool diye duyulan ses kadar, yeter ulan bu gazzedeki adamları, çocuklari idam edeceklermiş bir dur deyin diye haykırmıyoruz. Elimizden gelenler çok kısıtlı, kısıtlı olduğu halde en basit olan, boykotu yapamıyoruz, Gazze için meydana çıkmakta keyfimize gelirse belki katılıyoruz genel insanlar katılmıyor bile! Sosyal medyan var, onbinlere, yüzbinlere, milyonlara ulaşıyorsun ama sesin mazlumlar için çıkmıyor! Yüzü mahçup olan bizler, kardeşlerimizin şehadetini izlemek için resmen geri sayimdan sayar gibi bekliyoruz.. Yakışmıyor ey kendine Müslüman diyen adam! Bugün konuşmayacaksan, bugün duyurmayacaksan. Ne zaman yapacaksın? Bugün mazlumun safında duranlardan olacaksın, karınca misali ateşe su taşıyanlardan olalım, herkes bilir.. Karıncanin taşıdığı suyun ateşi söndürmeyeceğini ama en azından durduğun safın belli olsun… Mustafa Demirislam
Filistin
Emre
Neden futbolla örnek veriyorsunuz? Maç öncesi kareografileri görmeyecek kadar kör olamazsın.  en çok sesi stadyumlardan çıkartıyoruz
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Emre

, bir kitap okudu
Puan vermedi·456 syf.·
2026 13. kitabı
Maia Szalavitz
8.6/10 · 10,5bin okunma
Emre
PDF okuyun daha hızlı bitiyor 😊
Devamını merak ediyorum ama açamıyorum çünkü biliyorum açarsam 4-5 saat başından kalkamayacağım
1000Kitap

Sema

@Sema_2004
·
Bağımlı oldum uyumadan izliyorum. Biri beni kurtarsın 😅
1000Kitap
Emre
Son sezonu güzel değil iyi ki bitti diyeceksin 😄
Fatma Nur öğretmen son yolculuğuna uğurlandı! Mekânı cennet olsun 🌹 🌹 🌹 youtu.be/DYrtFu_z90M?si=... (kendi sesinden)
Alıntı
Emre
Okuldan cenaze mi çıkar Allah ıslah etsin sizi
Üzüyorsun.. Hadi
Herhangi bir hastalığınız var mı? - Fenerbahçeliyim 💛💙
Duygu ve Düşünce
Emre
Puhahahhahahahgaag