Ya ben, ben değilsem ve bu yaşam da benim değilse...
Öncelikle kitabı beğendiğimi ifade etmek istiyorum. Çünkü bir kitapta aranan akıcılık, sadelik ve heyecan yaratması, hikayelerin kurgulanması, betimlenişi çok başarılı olmuş.
Kitabı okurken aklıma "alacakaranlık" serisi ve "vampirle görüşme" adlı filmleri geldi. Onları izlerken özellikle alacakaranlık serisini çok beğenmiştim. Ve buna benzer yani konusu vampirler olan bir kitabı ilk defa okumama rağmen çok başarılı bir vampir filmi izlemiş gibi oldum. Kitaptaki ana karakterlerin tanıtılmasından tutunda işlenen konunun akıcılığına kadar ondan tutun da karakterlerin birbirlerine olan ilişkilerine kadar çok güzel ortaya koyulmuş bir eser olduğunu düşünüyorum.
Fazla laf kalabalığı yapmama gerek yok bence :)
Güzel kitapların hayatımızla kesişmesi dileğiyle, kitapla kalın..:)