— Özgürlük, evet, ama aynı zamanda pişmanlık da getirecek bir şey,
— Ben pişmanlık duyacak kadın değilim, pişmanlık nazeninlere ve zayıflara özgü bir şeydir, ben Lilith'im.
"Kadınları tanımadığın anlaşılıyor, onlar her şeyi yapabilir, canları istedi mi iyi olsun kötü olsun her şeyi yaparlar, bir tahtı tepip karşılığında âşığının mintanını nehirde yıkamaya giderler ya da tahta oturmak uğruna her şeyi ve herkesi silip atmakta üstlerine yoktur."