"İyiliği ve kötülüğü öğrenen insan tanrıya benzedi, şimdi de sonsuza dek yemen ve yaşaman için yaşam ağacının meyvesini toplamaktan başka yapacak bir şey kalmadı, evrende bir eksik olan iki tanrının varlığıydı."
Öncelikle, bilgilenmenin -özellikle de iyilik ve kötülük gibi nazik konularda- cahil kalmaya her zaman tercih edilir olduğunu anlamakta en yontulmamış zekâ bile hiç güçlük çekmez...
Efendinin basiretlisizliği akıl alır gibi değil çünkü eğer söz konusu meyveyi yemelerini gerçekten istemiyorduysa, çaresi çok kolaydı, o ağacı hiç dikmemesi ya da başka bir yere dikmesi veya etrafını dikenli telle çevirmesi yeterliydi.
Erkek ve kadın sucuk doldurma makineleri değildir, hormonlar son derece karmaşık șeylerdir, öyle bir anda oluşuvermezler, ne eczanelerde bulunur ne de süpermarketlerde, zamana zaman tanımak gerekir.