Dönence

Ben
Sen sevdaya çomak sokan Sen aşkı itibarsizlaştıran Sen her sabah vazgeçip Her akşam fotoğrafına baktığım Senden olmaz....senden olmaz.. E.C.
1K
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Utanıyorum kendimden....
1K
Sevgisizliğinden yoruldum.
1K
Aşk , vakti geçmiş bir duygu....
Alıntı
Ben seni emek emek işledim.Ben bu çiçeği büyüttüm.Sen beton olmuş çiçeğimi öldürüyorsun.Nefes almama yaşamama çiçeğimle mutlu olmama izin vermiyorsun.Çünkü bana doğan güneşin yok.Bana yağan yağmurun yok.Bana açılan penceren yok.Söyle nasıl yaşayacağım...
1K