Kitabı bundan önce okuduğum körkük kadar akıcı ve merak uyandırıcı bulmadım. Sistem yönetim eleştirisi gibi geldi bana ve basit bir dille anlatacağımız bir durumu yazar baya dolanbaçlı anlattığı için birinci kitaba bağlantıyı 200 üncü sayfada yaptı.
Sanırım ben fazla süslü ve dalambaçlı kelimeleri sevmiyorum. Her şey düz ve net olmalı. Abartısız yalın ve sade. kitapta kendime dair keşfettiğim şey bu oldu.