Dışarıda yağmur var ve bana şu anımı hatırlattı. Birgün fizik dersinden sınava çalışıyorum evde annem yok. Telefonunu aradım neredesiniz diye ben okuldan gelene kadar köye gitmişler ve henüz eve dönmemiş ler.
Çabuk eve gel dedim anneme.
Neden ne oldu diye teleşlandı.
Senin sesin evin içinde olmayınca çalışamıyorum,dedim.
Hatırlıyorumda annem eve gelene kadar ağlamıştım. Odada tek başıma olayım. O içeride olsun sesi gelsin yemek karıştırsın ama hep varlığını hissedeyim.