İlkokul , ortaokul , lise eğitimimi İzmir'de tamamladım. 2001 yılında Celal Bayar Üniversitesi Demirci Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun oldum.Meslek hayatıma Manisa'da devam etmekteyim.
...Ama saat kaç olursa olsun eve döndüğüm zaman sönmüş mangallardan , babamın ve anamın ve küçük kardeşimin nefesinden doğmuş havaya girdim mi dünya benimdir..Uyuyuveririm.Uyumadan evvel bir ara seni düşünürüm.İyisindir ,hoşsundur ama kafamı kızdıran bir şey de vardır sende .Ne olduğunu ben de bilmem.
Sayfa 31 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu