Engin Özek

Engin Özek
İlkokul , ortaokul , lise eğitimimi İzmir'de tamamladım. 2001 yılında Celal Bayar Üniversitesi Demirci Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun oldum.Meslek hayatıma Manisa'da devam etmekteyim.
Öğretmen
CBÜ Fakülte Mezunu
Manisa
Elazığ, 11 Temmuz
50 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Engin Özek

, bir kitap okudu
9/10
·624 syf.·
61 günde okudu
·
2023 19. kitabı
Jason Matthews
8.3/10 · 43 okunma
"Bu insanlar yıllardır burada yaşıyorlar;yaz kış demeden.Ve bu bina kullanılmadığı hâlde her ay ya da birkaç haftada bir boyanıp temizleniyor,bu çizimleri görmezden gelemedikleri için yapıyorlar bunu.Çizimleri görmezden gelemiyorlar fakat aynı devlet,bu binanın içinde ölmeye mahkûm edilmiş bu insanları görmezden geliyor.Çünkü bu bina devletin malı ama onlar devletin hiçbir şeyi değiller."
Sayfa 382 - Ada·Kitabı okudu
Bir insanın, sevdiği kişiye yapabileceği en kötü şey ona en karanlık sırrını vermesidir.Çünkü o dakikadan sonra yan yana duramayacak kadar uzak,bundan kaçamayacak kadar yakın olursunuz.
Sayfa 282 - Agapi,Arashi Sato·Kitabı okudu