(Mahmut Alnıgeniş-Kel Mahmut) Bundan sonra politikaya karışır mıyım ? Çok geç olmakla birlikte, sizlere söz veriyorum çocuklar...Karışacağım ! Politika hiç ihmal edilmeye ,boşlamaya gelmezmiş...Kötü niyetlilerin cüretini, cesaretini artırmamaları için hep onların karşısında olmamız gerekirmiş ! Atatürk size Cumhuriyet'i emanet ederken ,çocuklar gidin çelik-çomak oynayın,bütün gününüzü diskolarda geçirin demedi...Emanet edilene sahip çıkmanız gerekmez mi ? Haydi çocuklar o kadar çoksunuz ki...Burada ve dışarda...Hepinizi teker teker öpüp kucaklayamam...Yine sizin en demokratik yollardan seçtiğiniz sınıf başkanınızı öpeyim !Haydi çocuklar ,aydınlık günler dileğiyle...Başarılar...Sevgiler ...