Tüm gençlerin bilim insanı olmak üzere yetişmesi gerektiği fikrini desteklemiyorum.Zira dünya ,çok çeşitli becerilerde insana ihtiyaç duyduğu için bunu ideal bir durum olarak görmem mümkün değil .Ancak gençlerin tamamının hangi alana yönelirlerse yönelsinler bilimsel konulara aşina olmaları ve bu konular etrafında kendilerine güvenmeleri gerektiğini düşünüyorum.Daha fazlasını öğrenmek adına ,bilimsel anlamda eğitimli olmaları ve bilim ile teknolojideki gelişmelerle haşır neşir olma hevesini taşımaları gerekiyor.