Engin Özek

Engin Özek
İlkokul , ortaokul , lise eğitimimi İzmir'de tamamladım. 2001 yılında Celal Bayar Üniversitesi Demirci Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun oldum.Meslek hayatıma Manisa'da devam etmekteyim.
Öğretmen
CBÜ Fakülte Mezunu
Manisa
Elazığ, 11 Temmuz
50 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Engin Özek

, bir kitap okudu
8/10
·1035 syf.·
Beğendi
·
27 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2022 00:00
·
2022 3. kitabı
Lev Tolstoy
8.5/10 · 55,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Meraklı olun.Yaşam ne kadar zor görünürse görünsün ,her daim yapabileceğiniz ve başarılı olabileceğiniz bir şey vardır. Kolayca vazgeçmemeniz de çok önemli.Hayal gücünüzü serbest bırakın.Geleceğe şekil verin.
Sayfa 189 - Alfa·Kitabı okudu
Tüm gençlerin bilim insanı olmak üzere yetişmesi gerektiği fikrini desteklemiyorum.Zira dünya ,çok çeşitli becerilerde insana ihtiyaç duyduğu için bunu ideal bir durum olarak görmem mümkün değil .Ancak gençlerin tamamının hangi alana yönelirlerse yönelsinler bilimsel konulara aşina olmaları ve bu konular etrafında kendilerine güvenmeleri gerektiğini düşünüyorum.Daha fazlasını öğrenmek adına ,bilimsel anlamda eğitimli olmaları ve bilim ile teknolojideki gelişmelerle haşır neşir olma hevesini taşımaları gerekiyor.
Sayfa 186 - Alfa·Kitabı okudu
Gelgelelim YZ' nin gelişimi ,insanlığın başına gelen ya en iyi ya da en kötü şey olacak.Yapay zekânın bize son derece yardımcı mı olacağını ,onun tarafından yok sayılıp bir kenara mı itileceğimizi ya da bizleri yok mu edeceğini bilemiyoruz.
Sayfa 184 - Alfa·Kitabı okudu