Eniseeeee

Eniseeeee
@Enisss
İnsanlar kıyıcıydı, kitaplara kaçtım! Kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdimm. . . (C.M)
Çünkü en zayıf olduğum yerden sınanmış, en hassas olduğum yerden vurulmuşum. Hangi yanımdan yara alsam o yanımdan ağrımışım. Taşıyamam zannettiklerimi taşımış, taşırım zannettiklerimin altında kalmışım. Nazan Bekiroğlu
Reklam
Okuduğun kitabın arasına ayraç koymak, yarına çıkmayı umut etmektir.
Bıraksın peşimizi kendi yüreğinin kabuğunda yaşayanlar!