Ben bu kitabı neden aldım hadi aldım yahu neden okudum. Maalesef zaman kaybı oldu hatta pişmanlık bile duydum. Kitabın adında "öğretmenler" görünce merak ettim fakat gördüm ki öğretmenlere ahmak deniliyor. Kitabı ahmak kelimesini okur okumaz bırakmak istedim fakat ne tür yanlışlar var görmek için okudum. Okudum gördüm ki yazarımız apayrı bir kafa yaşamakta ve bir çok konuyu yanlış açıklamakta. Kitabın içinde doğru ve güzel sözler de var. Fakat bunlar samanlıkta iğne aramakla bulunacak bilgiler... Okuyacak olanlar yanlış bilgilerle dolu olduğunun bilincinde okumalılar diye düşünüyorum...