Ben ... Onun gözlerinden korkuyorum ... Bu çeşit hastaların heyecandırlar zaman nasıl soluduklarını sen gördün mü? Sonra ,çocuk ağlamasından da korkuyorum .
Kimi zaman hayatta hiç tanımadığımız kişilere öyle karşılaşmalar olur ki , kendileriyle daha bir kelime konuşmadan , ilk bakışta onlarla ilgilenmeye başlarız.
Her şey insanın elindedir , insan salt (saf) korkaklık yüzünden ne fırsatlar ...
Bu artık bilinen bir gerçek .Merak edilecek bir şey : acaba insanlar en çok neden korkarlar ?..Herhalde her şeyden çok yeni bir adım atmaktan , kendi söyleyecekleri yeni bir sözden korksalar gerek...