Öncelikle yazacağım ilk inceleme olduğu için acemiliğim gözünüze batacaktır ve bu yüzden acemiliğime herhangi kötü bir laf etme olasılığınız yüksek ama ben bu acemiliğimin üstüne laf edilmesine bu kitabı okumadan önce çok kızacakken hatta çok derin üzüntüler duyacakken bu kitabı okuduktan sonra aslında benim görüşüme benim düşüncelerime sizin verdiğiniz tepkilerden dolayı üzülmek ya da niye yazdım ki gibi pişmanlık ve şuçluluk duygularını yaşamamam gerektiğini,yapacağım herhangi bir işte toplumun beklentilerine göre hareket etmemem gerektiğini, tekdüze edilmiş bir yaşam tarzı modelini entegre edilmemesi için uğraş vermem gerektiğini, farklı düşüncelerin önyargıları beslediğini ama bu önyargıların beni şimdiki zamanımı almaması adına görmezden gelmem ya da umursamamam gerektiğini anladım. Paulo Coelho kitabı daha önceki yazmış olduğu eserlerdeki gibi açık ve yalın bir dille yazmıştır.Karakterlerin iç dünyalarının yapısı betimlemelerle aktarılmış olup güzel bir tasvir etrafında açıklanmıştır bu da kitabın sürekliyici ve okunabilirliği açısından çok rahatlıkla okunabileceğini göstermiştir.Sürekleyici bir kitap olmasının yanında kitabın mini kitap haline getirilmiş olması taşınabilirliği kolaylaştırmıştır. İyi okumalar diliyorum.Sevgilerimle.