Aşk insanın bulduğu bir şey değil, insanı bulan bir şey...İnsanın görevi ise aşk onu bulduğu anda sımsıkı sarılıp sahip çıkmak olmalı.İki kişilik bir dünya bu.Sakın şaşırma bu söylediklerime ve diğer insanlar neden yaratıldı o zaman diye düşünme..Sen senin için yaratılanı buldun, ona sahip çık, aşka sahip çık.Kilit şimdi sonsuz bir derinlikte...
Şiir derindir.Bazen çocukluğunuzdur, bazense vazgeçtikleriniz.Bir şiir herkese başkadır.Tıpkı herkesin herkese başka olduğu gibi...Kırık bir kalp kırık bir kalptir sadece.Tercümesi yoktur tıpkı şiir gibi...Sen de bana başkasın, kimsenin bilmediği, kimsenin görmediği gibi...İçindesin, öyle içimdesin ki, dışım adını anmaya korkuyor.Seviyorum seni, hiçbir dile tercüme edilemeyen hatta kendi dilinde bile şairden başkasının hissedemediği bir şiir gibi...Sende beni öyle sev.Derinden ve içinde...