Büşra tekin

Büşra tekin
@Epilya
Önce Cemal Süreya'ya takıldı aklım sonra Turgut Uyar, Edip cansever, Can Yücel, İsmet Özel birde Umay Umay vardı tabi... Birer şiiri olun hayatımın,her defasında biraz daha bir parçam olun...
Öğrenci
Üniversite
Van
29 Ağustos
44 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Ölen ülkeye "el fatiha"
Başka çözüm yollarını bilmezsiniz zaten.siz tecavüze idam dersiniz.saygı değer adaletli hükümetimizde sadece tecavüzcülere idam getirir evet haklısınız. İdamı getiren hükümet ile tecavüzcüleri serbest bırakan hükümet aynı değildir zaten. O zaman önünde bir kadın geçtiği zaman ağzı sulanan ama klawye kahramanlığını çok iyi yapan erkeklerede idam gelsin.çocuk pornosu izleyenler içinde idam gelsin.hayvanı tecavüz eden insanlarada gelsin.kardeşine,kızına, şunu bunu giyme deyip de orda burda kadın giyimine karışma gibi paylaşımlar yapan insanlar içinde idam gelsin. yapmayın şunu zararlı çıkarsınız... ÇOCUKLARI, HAYVANLARI TECAVÜZ EDEN İNSANCIKLARI KINIYORUM!! ÇÖZÜM YOLU İDAM DİYEN ÜLKEYİDE LANETLİYORUM!!! Ölmüş,kokmuş,gömülmemiş bir ülke için hep beraber el fatiha diyelim...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşayacaklar tükendi.ölüler canlanır mı?
Uzun bir aradan sonra "içime" uğradım. Misafirliğe gideyim ayıp olmasın dedim.O kadar dağınıktı ki kapıdan içeri giremedim. korktum.kapıyı hafiften araladım.Açamadım... Tanrım nasıl birşeysiniz öyle, içinde ölmüş binlerce umutlar,hayaller... Ölüler birbirini yıkayıp kefenliyor..geride kalan yarı umutlar çığlık çığlığa, ağıtlar yakıyor..gömülmeyen ölüler. Leş gibi kokan umutlar...neler olmuş, neler bitmiş... Neler oluyor?Çığlıklar hala kulağımda...sessizce geri döndüm. kimseye birşey anlatmadım.suçun üstüme kalmasından korktum.sessiz kaldım. oysaki o katliamı ben yapmadım...kim inanır?Kim bile bilir benim bildiğim gerçeği?
Her şey olmaya kalkan insan hiçbir şey olamaz!!
undefined
Ben, bu, şimdi
Fakat artık bilmek istediğim şey, bu kadınların (ve erkeklerin) niçin en başta işlevsiz ailelere doğduğu idi.niçin bir bebek olumlu, sağlıklı bir ortama doğarken bir diğeri travma geçirmeyi garantileyecek şartlarla karşılaşır?Niçin hayat şartları -ebeveynlerimizin özelikleri, sağlığımız, zekamız, ekonomik durumumuz bu kadar adaletsizce belirlenmiş? Bizler evrenin rastgele kurbanlarımıyız? Yoksa büyük plana bir şekilde uyan kaderlere mi sahibiz? Ve eğer bir kader varsa, bunun yönünü nasıl sezip, bu bilgiden yararlanabiliriz?