Ne istediysem olmadı evet...Elimi attığım elmanın çürüdüğününde farkındayım
Ama hiç bir zaman pes eden ben olmadım. Elma çürümeye devam etsin istediğim elmaya Birgün dokunup yiyeceğim biliyorum...
biliyorum Birgün başaracağım,
O gün Lezzetle sulandıra sulandıra yiyeceğim o elmayı...
ne tuhaf değilmi kendi kendime inanıp, kendi arkamda durup, kendi kendimi motive etmek?
-İnanıyorum sana kendim.
-teşekkür edrim kendim, iyiki varsın.