Evet , insan gerçekten kötü olmalı, bu Kitabı Mukaddes’te de yazıyor zaten.
Yağmur dinip tufanın suları geri çekilince Tanrı konuştu: ‘İnsanlar yüzünden yeryüzünü bir daha lanetlemeyeceğim. Çünkü insanın yüreğindeki eğilimler çocukluğundan itibaren kötüdür.’