Beğenmeyip hayatın doğal süresini, uzun yıllar yaşamak isteyenler düpedüz aptaldır kanımca. Uzun yıllar acıları daha da yakına getirir ve gereğinden fazla yaşlananlar farkına varamaz artık mutluluğun.
Benim de belki bin kere insanlardan böyle kaçtığım olmuştur ama her seferinde geri döndüm... İnsan yaptığından utanınca tekrar insanların arasına karışıyor.