Yâ Bâkî Entel Bâkî
.Bu güzel yolda güzel projeler yapabilmek için ömrümüzün sonuna kadar mücadele etmeye niyetliyiz
.ALLAH için olmayan her sevgi haramdır
.Ya Baki entel Baki zikrinin hakikatini anlayabilsek bizden uzaklaşan ve bizi terk eden herhangi bir şeyin huzurumuzu kaçırmanın mümkün olmadığını da göreceğiz
.Allah hala bizimle ilgileniyorsa manevi bir ameliyata maruz kalıyoruz demektir
.Put; insanın kendi kendine ürettiği bir şey olup kişinin hislerini yöneten şeydir. Senin hislerin neye köleyse o senin putundur
.İnsandaki sevgi hissinin sınırı yoktur. Ne kadar çok şeyi severse sevsin yine tatmin olmaz
.İnsan, kalbinde alaka duyduğu şeyleri çoğalttıkça o kalpte Allah'a yer kalmaz
.Ya Rab sen bakisin giden gitsin Sen yetersin
.Bir şeyin ayrılığından alınan acı, kavuşmasının lezzetinden büyükse eğer, böyle bir şeye sevgimizi vermeye değer mi ?. İnsan, Sevgisinin Allah'dan başka neye verirse ondan ayrılmanın acısını kalbinde yüzde yüz duyacaksa eğer, kalbe bile bile bu zulüm edilir mi ?
.Çünkü sen sevgini yanlış yere kullandın
.Bize verilen sonsuz sevme kabiliyeti fanileri sevelim diye verilmedi
.Onsuz yaşayamam kıvamına getirmek tehlikelidir
.Onlar bizden ayrılmadan önce bizim onlardan ayrılmayı öğrenmemizdir
.Allah'ım ben yalnızca Senin rızanı talep ediyorum ve dünyanın her tarafına iman nurunu taşımak istiyorum deseydin okul, iş, ev zaten eşantiyon olarak verilecekti
.(Bak-i Hakiki yalnız Sensin) Masiva fanidir
.Tek derdimiz Allah'ı razı etmek olmalıydı Zaten öyle olsaydı başka derdimiz kalmayacaktı
.Allah seni zaman zaman imtihan ediyor ve kalbinde yer verdiklerini senden çekip alıyor. Ama sen bunun bir imtihan olduğunun bile farkına varmadan. Canımı al malımı alma diyorsun
.Eğer kalbimizde yer verdiğimiz şeyler bizden alınınca dengemiz bozuluyorsa kalbimizde tevhit