Hakkımda kötü düşünmeyin, çünkü size olan duygularım değişmiş değil. Size, "Sizi sevdiğimi " söyledim, işte yine söylüyorum "Sizi seviyorum!" Oh Allah' ım ne olurdu ikinizi de aynı anda sevebilseydim! Ah ne olurdu, siz o olsaydınız! Ne Olurdu!..
Niçin en olgun, en iyi insan bile başkalarından bazı şeylerini gizliyor? Eğer sırlarımızın rüzgarla birlikte etrafa yayılmacağını biliyorsak, niçin içimizden gelenleri olduğu gibi, dosdoğru söylemiyoruz?
Gençlik yıllarını nasıl yaşadın? En mutlu anlarını nereye gömdün? Sen gerçekten yaşadın mı? Bak, dünyada her şey nasıl gittikçe soğuyor, görebiliyor musun?