Dinle, yaşayacak çok az zamanı kalanlar için yaşam daha güzel, daha parlaktır. Sahip olmamak ve istemek, sahip olupta istememekten daha iyidir. Ben yaşamı çok seviyorum ve şimdi o sevgiyi sana armağan ediyorum.
Tıkır tıkır ilerleyen ve hiç bitmeyecek gibi düşündüğümüz yaşamımızda zamanın aslında yapacaklarımız ya da yapmayacaklarımız üzerindeki mükemmel etkisini anlatan tatlı bir hikaye. Kısa zamanının kaldığını bilmek insana sandığından daha büyük işler yaptırabilirmiş. Keyifle okuyacağınıza eminim. Tik tak tik tak….