BİR BEYAZ GÜVERCİN
Yüzümde yarım tebessümüm
Gözlerimde acı yıllarımın sakinliği
Sokaklarım, sensizliğin sessizliğinde,
Yüreğimde ,eski aşkımın yarası,
Hepsi birer anlam, hepsi birer yaşam şimdi ,
Yüreğimde.
seviyorum şimdi
acı veren ,eski mutluluklarımı
Seviyorum şimdi ,yüzüne dokunamadığım gecelerimi..
Güvercinimiz vardı ya....
onu hâla seviyormusun
Kaç hüznümü taşıdı yanına ayaklarında ,
biliyormusun ?
Senden ,bana getirdikleri de var:
Unutturmadı gözlerini.
Hep taşıdı kendi gözlerinde .
Hâlâ da aynı gözlerin ,hâla da aynı
Hep taşıdı hüznünü ,kendi özgürlüğünde,
Kendi küçük kalbinde.
Şimdi daha da çok seviyorum çatıdaki güvercinimi.
Çünkü
Sen gittikten sonra sen oldun ,çatımda.