"Var mı başını koyduğunda yastığa düşüneceğin biri? Var,bitti. Oturup birine mektup yazmışsın, biri seni düşünmüş, senin için mektup yazmış, aşamışsınız işte, hayattasınız. Ben de hayattayım ama yaşıyor muyum? Bilmiyorum. Ağız dolusu gülmedim bir kere bile, bir kere öpmedim Nurten'i kendime çekip. Cocuk yapmak başka, sevişmek başka."