"Karanlık bir yaşamın insanları olarak bizler her şeyi hissederiz ama duygularımızı dile getirmekte zorlanırız. Duygularımızı anladığımız ama dile getiremediğimiz için kendimizden utanırız. Ve çoğu zaman utancımızdan düşüncelerimize kızarız..."
"Bir tuhaf hissediyorum kendimi, aynı anda iki farklı yolda yürüyor gibiyim. Bazen her şeyi anlıyorum sanki, sonra ansızın bir sisin içinde buluyorum kendimi... "