Erdem

Erdem
@Erdem17

Erdem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·372 syf.·
2019 25. kitabı
Platon (Eflatun)
8.3/10 · 32,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Erdem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·247 syf.·
Beğendi
·
2019 21. kitabı
·
Orhan Veli Kanık
8.1/10 · 31,4bin okunma
Gece Doktor Faust'un evi . . . Kapıyı çaldım Doktor evde yok. Malum: İki yüz yıl kadar önce, Tavandaki delikten, Yine böyle bir gece, Çekip aldı onu şeytan. Kapıyı çalıyorum. Bu evde ben de senet vereceğim şeytana, Ben de kanımla imzaladım senedi. Ne altın istiyorum ondan, Ne bilim, ne de gençlik. Hasretlik cana yetti, Pes! Beni İstanbul'uma götürsün bir saatlik Çalıyorum kapıyı, çalıyorum. Kapı açılmıyor, açılmıyor. Neden? İstediğim olmaz iş mi Mefistofeles? Yoksa bu lime lime ruhum, Satın alınmağa değmez mi?