Evet, kendinden tamamiyla kopmus bambaska bir insan olmalsin. Yani kendi özünden kopmus, bir anlamda kendini ödürmüs oluyorsun. Sezen Aksu nun Farkindaym adli sarki-
sinda söyle dizeler var:
"Ne gemiler yaktim
O kadar yandı ki canim
Sonunda karsidan baktim
Ne göreyim
Kendime yildizlardan daha uzaktim"
Hissi biraz buna benzer; icindeki yalnızlık duygusu senin en yakin dostun olacak ve sen villalar, parklar, güzel kaldırımlar ,palmiyelerin arasinda tek basina yürüyeceksin. Biraz bu-
ruk, özünden uzak bir hayatin olacak. Gittiğin yerde kendi
ruhunu ve can ekibini bulamazsan, durum bu.
“Acemi yönetici emirleri ve konuşmasıyla, olgun yönetici tavrı ve dinlemesi ile şirketi yönetir. Olgun ebeveyn ise aileyi tavrı ve değer verdiğini gösteren candan dinlemesi ile yönetir.”