ismail erdem

ismail erdem
@Erdem__
Aşksız ve paramparçaydı yaşam, Bir inancın yüceliğinde buldum seni Bir kavganın güzelliğinde sevdim. Bitmedi daha sürüyor o kavga, ve sürecek yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Orta Dünya İlmihali
Masamıza Leyla gelsin ta Ürdün’den ama istesek gelir Bize ince parmaklarını şaklatarak Nizar Kabbani’den bahseder İstesek olur böyle şeyler biz ona Türkçe çaylar ısmarlarız Kuran'da peygamberin bile azarlandığı ayetler vardır, onu deriz Başka şeyler de vardır Doğuda her yüz kilometrede bir Zalimle mazlumun değişmesi dengesi Biz ey dünya yorgunları diyelim çay içmeye başlayalım. Çay içeriz bir halk dengelenir yumruğumuzdaki kuvvetle Babaların bıyıklarına ilişen siyaset dersi Annelerin ideolojileri yoktur merhametleri vardır Ben o merhameti kimsede görmedim kitaptaki Meryem’i saymazsak En esaslı küfrü orta ikide bir kızdan yedim o bana âşıktı Yazmaktan başka neye yararsın Allahın belası, demişti. Bir şeye yaradığım hissi evlenirsem bir gün olacak İmparatorluklar çağından beridir yasak bir sevmektir devlet halk ilişkisi Gecenin dördünde şiirden daha değerli işler vardır Biz ey dünya yorgunları diyelim çay içmeye başlarken Sevgilimizle saatler süren telefon konuşmaları yapalım Sırrı abinin kızı bize de şiir yazsın Bu annesiz evleri değiştirelim aniden Ben bir mektuba başlamışsam gerisini sen getir Yarım mektupların verdiği esenlikle öperim alnından Bankalar kapanır, faizler düşer, bir bakarsın iyileşir dünya bundan Bana mektup yaz, boş bırakma, ihtiyarlamazsam orta dünya bizimdir. youtu.be/EKqeQPlqKtI
Sadece kendini bilen, aşkını bilgece yaşar. "Qui sibi notus erit, solus sapienter amabit."
Sayfa 61·Kitabı okudu
Nasılsınız?
İntihar eden dört kardeş toplumsal çöküşün ayak sesi! Bir kaç önce iş görüşmesine gidip yüksek katlı bir plazadan düşerek ölen Şule Çet davasında sunulan adli rapor; "tokalaşma ile de tırnak aralarına dna geçebilir, cinsel birleşme bulguları var gibi lakin sanıklara ait kalıntı tespit edilemedi..." yani paranız varsa herşeyi yapabilirsiniz dercesine bir belgeden de anladık ki ; adalet de çökmüş durumda... Ve hâlâ katiline aşık bir maktül gibi sessiz kalan bir toplum ! OICD Verilerine göre 17 milyon insanımız yoksulluk sınırının altında yaşiyor, Avrupa ülkelerinde nüfusa oranla %7 asgari ücretli çalışan varken ülkemizde bu rakam %40 ın üzerinde, dar gelirli insanlarımıza sosyal destek paketleri hazırlamak yerine holdinglere şirketlere teşvik destek paketleri hazırlanıyor, şu an kaynayan Şili' den sonra gelir dağılımında en adaletsiz ikinci ülkeyiz... Maliye bakanı bugün açıkladı; "asgari ücretliler için 500 lira ödemeli yeni toplu konut projemiz hazır" bu şu demek, 2023 seçimlerini kaybetmemek için kısa vadede ekonomiyi biraz canlandıracak iktidar kurtarma politikası! Medya; bu açıklama gayet olumlu diyor... Fabrikalar açalım, uzun vade de insanlara iş imkanları sağlayacak üretim politikası izlemek yerine gene inşaat sektörüne saldırıp tekrar betonlara boğulalim... Üniversite mezunları iş bulamamaktan bahsediyor, atanamamaktan bahsediyor, cumgurbaşkanı cevaben diyor ki; "her üniversite mezununa iş garantisi mi verdik?" kimse de demiyor; o halde bu kadar üniversiteyi neden açtınız!? Yazarlar susuyor, akademisyenlerin keyfi gıcır, medya satılmış... Halk mı? Partili cumhurbaşkanı sistemini onayladı, parti liderinin politikalarını eleştirince cumhurbaşkanını da eleştirmiş olup dava açılıyor, 20 bin civarında cumhurbaşkanına hakaret davasi açıldı... İyi gidiyoruz...🐑
Derde murad kalmamış, Derman kime naz eder? Vakti gelmeyen güle, bülbül ne niyaz eder! Kar yağsa da kışımı dost selamı yaz eder Ela gözlümü gördüm; akıl gönle yük imiş ...