Masamıza Leyla gelsin ta Ürdün’den ama istesek gelir
Bize ince parmaklarını şaklatarak Nizar Kabbani’den bahseder
İstesek olur böyle şeyler biz ona Türkçe çaylar ısmarlarız
Kuran'da peygamberin bile azarlandığı ayetler vardır, onu deriz
Başka şeyler de vardır
Doğuda her yüz kilometrede bir
Zalimle mazlumun değişmesi dengesi
Biz ey dünya yorgunları diyelim çay içmeye başlayalım.
Çay içeriz bir halk dengelenir yumruğumuzdaki kuvvetle
Babaların bıyıklarına ilişen siyaset dersi
Annelerin ideolojileri yoktur merhametleri vardır
Ben o merhameti kimsede görmedim kitaptaki Meryem’i saymazsak
En esaslı küfrü orta ikide bir kızdan yedim o bana âşıktı
Yazmaktan başka neye yararsın Allahın belası, demişti.
Bir şeye yaradığım hissi evlenirsem bir gün olacak
İmparatorluklar çağından beridir yasak bir sevmektir devlet halk ilişkisi
Gecenin dördünde şiirden daha değerli işler vardır
Biz ey dünya yorgunları diyelim çay içmeye başlarken
Sevgilimizle saatler süren telefon konuşmaları yapalım
Sırrı abinin kızı bize de şiir yazsın
Bu annesiz evleri değiştirelim aniden
Ben bir mektuba başlamışsam gerisini sen getir
Yarım mektupların verdiği esenlikle öperim alnından
Bankalar kapanır, faizler düşer, bir bakarsın iyileşir dünya bundan
Bana mektup yaz, boş bırakma, ihtiyarlamazsam orta dünya bizimdir.
youtu.be/EKqeQPlqKtI
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İntihar eden dört kardeş toplumsal çöküşün ayak sesi!
Bir kaç önce iş görüşmesine gidip yüksek katlı bir plazadan düşerek ölen Şule Çet davasında sunulan adli rapor; "tokalaşma ile de tırnak aralarına dna geçebilir, cinsel birleşme bulguları var gibi lakin sanıklara ait kalıntı tespit edilemedi..." yani paranız varsa herşeyi yapabilirsiniz dercesine bir belgeden de
anladık ki ; adalet de çökmüş durumda...
Ve hâlâ katiline aşık bir maktül gibi sessiz kalan bir toplum !
OICD Verilerine göre 17 milyon insanımız yoksulluk sınırının altında yaşiyor, Avrupa ülkelerinde nüfusa oranla %7 asgari ücretli çalışan varken ülkemizde bu rakam %40 ın üzerinde, dar gelirli insanlarımıza sosyal destek paketleri hazırlamak yerine holdinglere şirketlere teşvik destek paketleri hazırlanıyor, şu an kaynayan Şili' den sonra gelir dağılımında en adaletsiz ikinci ülkeyiz...
Maliye bakanı bugün açıkladı; "asgari ücretliler için 500 lira ödemeli yeni toplu konut projemiz hazır" bu şu demek, 2023 seçimlerini kaybetmemek için kısa vadede ekonomiyi biraz canlandıracak iktidar kurtarma politikası! Medya; bu açıklama gayet olumlu diyor... Fabrikalar açalım, uzun vade de insanlara iş imkanları sağlayacak üretim politikası izlemek yerine gene inşaat sektörüne saldırıp tekrar betonlara boğulalim...
Üniversite mezunları iş bulamamaktan bahsediyor, atanamamaktan bahsediyor, cumgurbaşkanı cevaben diyor ki; "her üniversite mezununa iş garantisi mi verdik?" kimse de demiyor; o halde bu kadar üniversiteyi neden açtınız!?
Yazarlar susuyor, akademisyenlerin keyfi gıcır, medya satılmış... Halk mı? Partili cumhurbaşkanı sistemini onayladı, parti liderinin politikalarını eleştirince cumhurbaşkanını da eleştirmiş olup dava açılıyor, 20 bin civarında cumhurbaşkanına hakaret davasi açıldı...
İyi gidiyoruz...🐑
Derde murad kalmamış,
Derman kime naz eder?
Vakti gelmeyen güle, bülbül ne niyaz eder!
Kar yağsa da kışımı dost selamı yaz eder
Ela gözlümü gördüm; akıl gönle yük imiş ...