Erdem Akıncı

Erdem Akıncı
@Erdemaknc
Derler ya, insan asla doymak bilmez diye, yüzünü verseniz ille de astarını ister.
Reklam
Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildir.
Geç de olsa anladım her şeye geç kaldığımı.
Sol yanıma acı çöker oturur, Bu hasret, özlem beni bitirir. Dertlerim bilirim, beni ölüme götürür, Ölümü de batsın, yaşamı da batsın!
Odessa Yayınevi·Kitabı okudu
Reklam