Eğer iyiliğin bir nedeni varsa, o artık iyilik değildir ; eğer iyiliğin bir sonucu, yani ödülü varsa yine iyilik değildir.Demek ki iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
BEKLENEN
Ne hasta bekler sabahı
Ne taze ölüyü mezar
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar
Geçti, istemem gelmeni
Yokluğunda buldum seni
Bırak vehmimde gölgeni
Gelme artık neye yarar
N FAZIL KISAKÜREK
Bak eğer ödül almak için çalışıyor,okuyorsan,çalışmak sana zor gelir;ama işi severek çalıştığın zaman ödülü bu yaptığın işte bulursun,dedi Aleksey Aleksandroviç